minikkus434 asagi yukari 20 senedir gozluk kullaniyorum. goz numaram hamilelikten once degismisti. Ben giderim yeaa yapip ihmal ettim ve tabiki hamilelik hormonlar diye doktorum az daha idare et 40in cikinca bebeyle bir gel ikinizede bakalim deyip gozlugumu degistirmeden yolladi beni. 40imiz cikipta yeni gözlüğü takinca ohh bee dunya varmis dedim. Atasundan yaptirdim bide ek garantiyle isimi saglama aldim☺️ cocuk var kirar bozar diye. Bu ara yakinlarda gitmeye basladi heralde bana yine doktor yollari 😄