bal012 Tombikdonerartikcokpahali canım ben de 4,5 yaş koton marka leoparlı var çok güzel az giydi ama yanlışlıkla 90 dereceye atınca önündeki deri kısmı soyuldu ama kalın kullanışlı bir şey şapkalı 50 tl maksat iş görülsün🥲
Tombikdonerartikcokpahali Fatma22 siz de var mı görsele göre evet bu veya hayr demek isterim,🥰 hoşuma giderse neden olmasın
Fatma22 Tombikdonerartikcokpahali ataym dedim ama kizim hepsi bmm foto cekme dyo . Bi ikisi oldu giydi de canm. Kusuruma bakma lutfen
bal012 Tombikdonerartikcokpahali çekip atayım hemen bedeni 3,4 yaş mış kusura bakma ama kalıbı yeri dokusu çok iyi
bal012 Tombikdonerartikcokpahali İçi kalın polar rengi resimden daha canlı oda karablıktı biraz ondan böyle çıktı