theblackvirgo deli_bir_hatun o zaman yaptırın bence benim çok seyretti bi hevesle yaptım işte aaptal gibi arastirmadum işin ehli olması lazımdı işte nasip olmadi
deli_bir_hatun theblackvirgo kuzum zaten geçici dimi yılda bir yapılıyor o yüzden geçince iyi biiyerde yaptr bence
theblackvirgo deli_bir_hatun kiz kıl tekniği öyle ama dövme yapmış ya çok zor geçiyor silik duruyor bende gittim saldırıyorsun şuan az kaldı bitti sayılır kendi kaslarım kalsın ya dahada yapmam çok korkuyorum bidaha mahveddedler diye
Hallagalley GemlikZeytini çorludayım bende yakınım kıl tekniği yaptırmıştınız değil mi memnun kaldınız mı ben dövme gibi istemiyorum ya doğal olsun istiyorum çok soru sordum ama🥲
GemlikZeytini Hallagalley evet kılatışı yaptırmıştım çok memnun kaldım tekrar yaptırmak istiyorum bi sene sonra silindi
Duygusaljelibon_ deli_bir_hatun bence efsane duruyo ben yaptırdım istediğin gibi şekil verdiriyorsun zaten doğal duruyo kaşını gidip aldırma sorunun olmuyo ben evde çıkanları alıyorum
busra170823 Canım yaptırabilirsin 10 yıllık güzellik ve kalıcı makyaj uzmanıyım acısı az abartılacak kadar değil önemli olan merdiven altı bi yer olmaması.
GemlikZeytini Hallagalley bu bayana yaptırmıştım https://www.instagram.com/yaprak_ernn?utm_source=ig_web_button_share_sheet&igsh=ZDNlZDc0MzIxNw==
Tansukiz deli_bir_hatun nasıl isterseniz o şekilde yaparlar fakat ben yaptırırken çok pişman olmuştum o kadar acıyor ki 😅 siliniyor ama kalıcı değil valla tekrar gidip de yaptırmam çok canım yanmıştı boyarım daha iyi .