gzmzm Hanımlar kızım 15 aylık. Ağzı 3 gündür çok kokuyor. Diş fırçamız var ama macunsuz kullanıyorduk. Bugün macuna başladık artık. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?
Eminecik gzmzm aynı durum bnde de var canım diş etleri felaket kabarmış hiçbişey yemiyo sürekli mızmız ve ağzı sanki gaz çıkarmış gibi bi koku var 4 gündür çekiyoruz yarın doktora götürcem birde kardeşimiz oldu yeni doğum yaptım kıskançlıktan mı oldu ki dedim ama baya kötü oldu yani çok zor bişey
Elifum gzmzm benim kızım 3 yaşına girecek şubatta onda da var ağız kokusu ama genelde sabahları ve açken oluyor
gzmzm Seher46 hasta değiliz ama burnumuz tıkanıyor arada, ona da fizyolojik sıkıyorum, açık tutuyorum. Ama ağız salyamız çok, genzine akıyor
gzmzm Eminecik hay allah geçmiş olsun size de. İnşallah normal bir şeydir. Kıskançlıktan değildir. Ben de bir süre gözlemleyeceğim, geçmezse doktora götüreceğim bende
gzmzm Elifum gün içerisinde de var bizde. Dikkatli gözlem yapacağım artık. Ne zaman oluyor, ne zaman geçiyor vs. Geçmezse mecburen doktora götüreceğim