Kizlar evolvia mama kullaniyorum bebegim 4.5 aylik yedirdikten sonra 2 kez ilk etapta gazini çıkarıyorum ama sonra bidahaki yemege kadar ara ara kusuyor aliyorum tekrar cikariyor gaz 4-5 kez toplamda normal mi yoksa mamadan mi kaynakli bilgisi olan var mi