2prensannesi_06 benim kızım da gazdan uyuyamıyodu sürekli ağrıdan dolayı emme reflexi vardı emdikçe daha çok karnı ağrıyordu daha çok ağlıyodu anlamıyordum tabi ben doymuyor zannediyordum berbat bir süreçti.. biogai probiyotik takviyesi bildiğim kadarıyla o yüzden bağarsakları rahatlatıyor. Çocuk gazı olmadığı için rahatlayıp uyumuştur ama gazı yokken uyandırmak ve emzirmek gerekiyor. doktor uyanması için üstünü inceltmemi ve hafifçe ayağının altını gıdıklamamı veya pıt pıt ayaklarının altına vurmamı önermişti, ne kadar vicdan yapsam da işe yarıyordu. Öyle öyle sarılığında geçmişti 🥰 biogai yan etkisinden değil keyfinden uyuyo minişiniz bence de 🥰