Tazeanneyimbenn Kızlar bebeğim 2 gündür tek tük öksürüyor kısa kısa ama korkuyorum hastalık başlangıcı değildir inş ne yapabilirim tecrübeli anneler fikirlerinize talibim 6 aylık bebişim