Kızlar dün akşam oğlumun ilk yaşını kutladık birz kalabalıktık o ana kdr bişey yoktu gece yarısı öksürük ve burun akıntısı başladı ve hâlâ devam ediyo ara ara öksürük napmam lazm bugüne kdr oğlum kolay kolay hasta olmadı kalabalığa sokmadim ilk doğum günü die kalabilik oldu ve kucaktan kucağa gezdirdiler 😔ne yapmam lazım