Son bir kaç gündür hafif ateş huzursuzluk geceleri sık sık uyanma geceleri ağlama krizleri ve geç uyumaya başladı. Biberonu asla tutmamaya başladı kaşıkla mamayı veriyorum. Memeyi de karnını doyuracak kadar içmiyor. Max 2 dk emiyor bırakıyor. Eli sürekli ağzında alt damağını yokluyor. Diş etlerinde beyazlık var ama o doğduğundan beridir var. Bütün bunlar diş belirtisi olabilir mi