bilinmeyen202023 Kızlar kızım 2 yaşına girdi bi kaç gün önce. Bende 2 yaşına girince memeden kesmeyi düşünüyodum ve dün uyguladım dün sabahtan beri emzirmedim. Aslında yaza kadar emzirmek istiyordum ama kızım meme için gece en az 3 4 kez kalkıyor ve her kalkışında bi ondan bi diğerinden 2 şer kez emiyor. Gün içinde de 3 4 kez emiyordu yine. Daha önce sadece geceyi kesmeyi denedim ama olmadı. Gece uykusu düzene girmesi için kesmek istedim. Şimdiye kadar kesintisiz uyumasını geçtim sadece1 kez kalktığı olmadı. Memeden kesince düzelir mi uykusu onu da bilmiyorum. Vicdanen üzülüyorum acaba erken mi kestim diye bi yanım yaza kadar emzir diyor sizce ne yapmalıyım
deniztalta Hayır kuran ayetine görede , tıpta en az emzirme süresi de zaten 2 yıl . Yalnız babanın rızası alınmalı keserken . Ayrıca evet memeye alışkanlığı olduğu için uyanır o yüzden kesmeniz uygun olur. Sağlıkla büyüsün
Aysunsahra 22 aylık benim kızımda çok kalkıyor .ama ne yaptıysam bıraktıramıyorum bi sabır taşı kaldı onu deneyeceğim inşallah 🙏
bilinmeyen202023 Aysunsahra bende sabır taşıyla deniyorum kızım meme hasta olmuş dedim biraz sürdüm sürekli bakmak istedi her istediğinde gösterdim o şekilde. Ama emmesine izin vermedim. Gece de emmek için 3 4 kez kalktı ağladı ama emzirmedim kucağıma aldım sarıldım öptüm çok uzun sürmedi neyseki ağlaması. Bugün 2. Günümüz bakalım nasıl olcak. Siz de bıraktırırsınız inşAllah
deniztalta bilinmeyen202023 zürriyetinden olduğu için. Onunda rızası gerek farz demiyorum bkn alınması hoştu
Aysunsahra bilinmeyen202023 Allahım hikmeti işte hasta oldum ve ağır ilaçlar kullanmak zorunda kaldım.doktorum kesinlikle emzirme dedi. Nasıl bıraktırırım diye düşünürken. İlk gün çok aramadı ama sabah 7 de kalkardı her zaman sakinleştirmek zor oldu ama bugün 3. Gün unutur diye düşünürken çok istedi . Konuşur bide kızım anne 1 kere emiyim 1 kere bakıyım diyor sürekli.inş bir kaç güne komple unutur