lidyagunes Boğazlarım ağrıyor, tırnak uçlarıma kadar her yerim sızlıyor.Emzirdigim için ilaç kullanamıyorum.Ne önerirsinizzz, tek başıma bakıyorum kızıma gurbetteyim.Hemen ayaklanma lazım 😒
doganil lidyagunes geçmiş olsun öncelikle doktora görünün parol, ıhlamur, nane limon içebilirsiniz bebeginizin buhar makinesi varsada onunla rahatlayabilirsiniz ben öyle yapmıştım.
bizdejantikizlardik lidyagunes Bana doktorumuz aferin ve parol içebilirsin demişti. Hasta olacağımı hissettiğimde iki gün yatarken içiyorum bişey kalmıyor. Yine de kendi doktorunun onayını alabilirsin geçmiş olsun 🌸
Umutoglum lidyagunes bal zencefil sirke ve bitki çayları için bol bol bebeginizle temas ederken de maske takın evi de güzelce havalandirin
yavrupotuncek lidyagunes augmentin antibiyotik bir tek emziren anneler kullanabiliyor sağlık ocağından sorup yazdirabilirsin bide parol 4 saat arayla içebilirsiniz
lidyagunes doganil çok teşekkür ederim. Eşim yoğun çalışıyor çocukla yokuş inip çıkacak halim hiç yok o yüzden buraya yazayım bi’ dedim. Havayı serumla çekmem gerek dimi
saltukbgr Bende üşüttüm geçen hafta ballı zencefil tozu yaptım bal yoksa pekmez olur bogazima iyi geldi dut kürü yaptım kuru incir çayı yaptım doktor da bol bol emzirin demişti çok şükür bulaşmadan geçti her bitki çayını da kullanmayin sütünüzü etkiler dut kurusu ve incir kurusu süt de artırıyor
Good_mother Ben hasta olacağımı anladığım an bol bol sarımsak yutuyorum hem bana şifa oluyor hem oğluma geçmesini engelliyor çünkü süt aracılığıyla o da sarımsak yutmuş gibi oluyor