Gozdeklnc20 Hediye neler alacaksınız ve planlarınız var mı neler . Güzel fikirler çıkarsa kopya çekerim 😅
Dilaraortacc Gozdeklnc20 13 şubat eşimin doğum günü yıllardır hep ben hazırlık yaptım malesef sevgililer günü arada kayniyo😅
Blueberry0 Gozdeklnc20 bebeğim 29 günlük. 31 ocak yıldönümümüzdü doğal olarak hicbish yapamadık sevgililer gününde de yapmayız muhtemelen. 13 şubatta 40ımız çıkıyor 🤣🤣🤣
cokisimvardahacocukuyutucam Gozdeklnc20 hiç benlik günler değil tek değer verdiğim doğum günü o dada bir pasta ,ve nakit paraya tamamım, ama böyle güzel heves edip kutluyorsunuz güzel geçsin o gününüz.😊
berkinannesi_ Gozdeklnc20 hiçbirşey almıcam özel gün olarak görmüyorum ,ikimizin doğum günü ve evlilik yıldönümümüz de alırız
lesaa Sevgililer gününü kutlamayız . Bizim için önemli günler evlilik yıl dönümü ve doğum günlerimiz 💚🩵
Kader3851 Gozdeklnc20 bizim evlilik yıldönümümuz bn hediyemi malesefki kızım verdi babasına eşim bana ne alçak bnde merakla bekliyorum 😊
Barbekusos Gozdeklnc20 adettendir diyerek bir yemege gideriz dedik. Onun beğendiği bir mont vardı ben onu aldım. Eşim de ne istersin diye sordu kahve mak dedim oldu bitti haha
bakkalemzigi Gozdeklnc20 bizde çok kutlamayız doğum günleri yıldönümü derken çok oluyor 😂 ben sadece bi masa kurarım evde güzel o da çiçek alır gelir o gün genelde
Yazmelegi_ Gozdeklnc20 sevgililer günü bizim için gereksiz ama 16 şubat nikah ve 17 şubat dogum günüm bakalım nolcak