Merhaba kızlar bebeğim 1aylık oldu ben önce emziriyorum doymuyor diye mama vermeye başlamıştım şimdi ona inanılmaz alıştı memeyi emiyor ama üstüne illa o biberonu istiyor bazen 60 bazen 75 cc mama yapıp veriyorum
Mama verdiğim içinde aşırı vicdan azabı çekiyorum her mama verirken ağlıyorum ben çocuğuma yetemiyorum diye
Mama veren annelerim sizler ne durumdasınız