Efecim ah ah o durumu bilirim, emzirirken çok üzülüyordum çünkü kıvranıyordu..çok sağolun inşallah artık biter gider şu alerji süreci, bazen ciddi anlamda yoruluyorum. Yaşam kalitemi etkiledi fazlasıyla.
Bu ay itibariyle diyeti açmaya başladı doktorumuz mesela bu hafta sadece yumurta sarısıyla yapılmış sütsüz kek yememi söyledi. Her hafta bir basamak ilerleyecegim mesela sonraki hafta haşlanmış yumurta sarısı deneyecegim böylece yumurta alerjisini deneyerek bitip bitmediğini anlayıp, bebeğimin tepkisini ölçeceğiz. Diğer ay süt basamaklarını deneyeceğiz, sütlü kek, peynirli poğaça vs derken her hafta bir fırınlanmış yiyeceği yiyerek devam edeceğiz. Umarım en son aşama olarak süt peynir tereyağı saf halde yiyebilir kıvama geliriz, o artık son basamak olacak. Alerjisi bitmiş olacak o aşamada inşallah. Biraz zor ama geçecek inşallah.