Peony emzirdiğim zamanlarda emzirme önlüğü hep çantada olurdu. Mamaya başladığımızda da su termosuna sıcak suyu hazırlar, biberona kaynar su koyar biberon termosuyla yanıma alıyorum. Mama kutuları var bölmeli şekilde her bölmeye içtiği ölçek kadar mama koyup öyle çıkıyorum. Acıktığı zaman biberondaki su anca mama kıvamına gelmiş oluyor hemen mamayı döküp içmeye hazır hale getiriyorum. Termosumdaki su biterse her yerden ricayla alıyorum, biberon temizlemek zor olacağı için yanımda muhakkak 2-3 biberon bulunduruyorum. Biz anne-kız sürekli dışarıdayız ben beslenmesiyle alakalı hiç sorun yaşamadım hazır düzenli olunca sizin içinde zor olmaz