EsraYrk 2 yaşında çocuğum kâğıt, arabanın plastık parçalarını son olarakta tırnak yemeye başladı.belirli dönemlerde olabılır geçici diye düşündüm fakat devam ediyor. Sebebi sizce ne olabılır ? Böyle bir durum yaşayan var mı ?
ArsAyz EsraYrk Sıkıntıdan yaptıklarını düşünüyorum. İki oğlumda da yaşadık, arabaları aldığımız gün kemiriyordu resmen. Ama büyüdükçe kalmadı 😇 Hadi kağıdın tadı var da plastik ne alaka işte 🤦♀️