eymenaren41 Sağlıkla büyüsün bebişin 😇 Yeni bi hayata başlamışsınız adapte olmak zorlayacak illaki, kendinize biraz zaman tanıyın. İlk zamanlar sürekli ona haksızlık yaptım keşke biraz erteleseydim demekle geçiyo, büyük çocuğa karşı vicdan azapları oluyo. Ama hepsi geçiyo gerçekten tek ilaç zaman. Büyükle ilgilensen küçük için aynılarını düşünüceksin. Kuzularım biraz büyüdü hala düşünüyorum acaba biriyle daha fazla mı ilgilendim diye, lohusalık zamanları gibi değil tabi de 😅