kids1234 bence baska doktorada gözük benim 40lığında bebegim baya agır virüs olmustu rsv el kadar bebek çok kötü öksürüyordu doğumdan beri gittiğimiz doktoru antibiyotik verdi ciğerlerine falanda inmemişti 2 gün kullandım 1m arzoxdu ilacın adı içim rahat etmedi aynı hastanede baska doktora gittim hemen antibiyotigi kes dedi bebeklere antibiyotigi asla önermiyorum dedi hava vererek o ilaçlarla iyileştirdi doktor 2 gün hastanede kalmıstık ama gönlüm daha rahattı düşün şuan 3,5 aylık bebegim ben augmentin ilaç kullanmak zorunda kaldım kendi doktoruna aile hekimine vs danısıp aldım her türlü süte geçer dedi bebegimin doktoru ama kötü durumda oldugun için kullan dedi ama emzirirken de 2-3 saat geçmesini beklesen daha iyi olur dedi