Arkadaşlar herkese günaydın 8 aylık kızım var ek gıdaya geçiş yaptık ek gıda beslenmesinde sıkıntımız yok ama biberon reddimiz var ciddi bir şekilde gezerek vermeye çalıştım yatarak kucağımda uyku sersemi vermeye çalıştım yok hiçbir şekilde almıyor gece çok sıkıntı çekiyorum bu durumda olanlar yada bilenler bana yardımcı olur musunuz?