1annne
Yaa merhabalar bende aynı durumdayımm, kanama yok şuan ama o kadar ıkınıyor ki , kendini zorluyor, zorla gaz çıkarıyor, zeytinyağı verdim 1 çay kaşığı, çok katı yapmış kakasını.
Bende ek gıdaya geçeli 15 gün falan oluyor, ilk zamanlar iyiydi hiç olmuyordu kabızlık.
2-3 gündür böyleyiz 😔