Kızlar merhaba 15 buçuk aylık bir kızım var kızım 15 gündür burnunu tutuyor devamlı, burnunu sıkıyor. Bunu durup dururkende yapabiliyor birseye kızdığındada. Bu neyden kaynaklı olabilir ? Çok fazla düşüyor burnuna bir zarar gelmiş olabilir mi yoksa bu normal anlamdirmamam gereken bir davranış mi bilemedim