annekuzusu18 Ev sahibi depremzede ihtiyaç sahibi olarak ihtar çekeceğini söyledi,ihtardan sonra 6 ay süre oluyor evden çıkmak için ama kendisi 3ay dedi bilen varsa depremzede diye 6ayı ,3 aya duserebiliyolarmi yazarmisiniz
Aslan2103 annekuzusu18 depremzede oldugu icin fark varmi bilmiyorum ama normali 6 ay zaren ihtar geldiginde de yazmasi lazim diye biliyorum
doganil annekuzusu18 normalde 6 ay bizde ev sahibimizle sıkıntı yaşıyoruz dün eşim senemiz dolsun ihtarname çekmesini isticem senemizden sonra 6 ay daha süremiz var diyordu. Sözlü söylemesinin hiç bir anlamı yok resmi olacak. Göz korkutmaya çalışıyorlar sizi çıkartıp kendisi oturacak yalanı söylüyorsa siz taşındıktan sonra oturmasa şikayet edin.
annekuzusu18 İhtar elimize gelmedi sözleşme de bitti sözle öyle ifade ediyolar gözümüzü korkutmaya çalışıyorlar diye tahmin ediyorum bende ortada ihtar yok dile getiriyorlar avukatları 3 ay demiş sözde
Pusat2022 İstanbulda annemlerin evi depreme dayanıksız cıktı 1 ya da 2 ay içinde sokakta kalacaklar bir evimiz daha var kirada kiracı 2 yıldır cıkmıyor sokakta kalacağız diyorlar yine de evi boşaltmıyor güzellikle anlamıyorlar asla mecbur avukata başvurdular son çare ne olacak bilmiyorum Allah iyilerle karşılaştırsın herkesi ya
annekuzusu18 Birde depozito verdik bir kira fazla oturcaz diyoruz onu bile kabul etmiyolar,neymiş 1200 vermişiz depozito 1200 verirlermis
hpkr annekuzusu18 benim bildiğim kadarıyla depozito ücreti de kira bedeli kadar artıyor. Bizim tuttuğumuzda kira bedeli kadar veriyoruz kiramız artınca haliyle depozito ücreti de artmış oluyor. Ama depozito yerine 1 ay fazladan oturma olayını duymamıştım var mı böyle bir şey
annekuzusu18 Ne arttırıp geri vermeyi kabul ediyor nede yerine 1ay fazla oturmayı,inatlasiyoruz bakalım nereye gitcek olay
annekuzusu18 Deniz_kvk biliyorum ama gelmedi işte elomize gelene kadar bakalım dedim 3 ay mı 6 ay mı diye ama resimde yok ortada zaten sözleşme bitti nasıl ihtar çektiler onuda bilmiyorum