Kızlar yeni eve geçicez giriş kat balkonu yok bahçesi var pencere yerine odalarda sürgülü kapı var müstakil tarzı gibi bir bina sıfır daire site içinde odalar komple güneş alıyor o konuda sıkıntı yok da giriş katta oturmak zor olur mu iyi yada kötü yanları var mı söyler misiniz ?