Alerji gibi gelmedi bana. Benim bebeğimde de olan şeye benzettim. Bizim diş çıkarma döneminde çıkmıştı. Ama sizinki küçükmüş daha dişle alakalı değildir büyük ihtimalle. Virüs kaynaklı, bizdeki uçuk gibi bir şey olduğunu düşünüyorum bizde çıkanın. Günlerce durdu, sonra ümitsizce kalın bir tabaka halinde kendi nemlendiricisinden sürdüm. Sabah küçülmüştü. Bir gun sonrasında da tamamen geçmişti. Varsa elinizde kendi nemlendiricisi deneyin bir isterseniz.