3 aylık bebeğimizin hasta oldu burnunda akıntı asla bitmiyor sürekli tıkanıyor sürekli açıyoruz 10 gün oldu neredeyse geçmiyor doktor bi sprey verdi ama 2 yaş altı kullanamaz yazıyor prospektüsün de ne yapacağımızı şaşırdık aşırı derecede ağlıyor burnunu açarken bilgisi olan cevap verebilir mi