Kızlar bir kaç yazı okudum burda sabah 8 de uyanıp bir buçuk saat aralıklarla uyanık kalıp uyutup akşam uykusuna 20.00 da geçiş yapıldığını. Nasıl geçiyor gününüz uyku ile. Ben asla akşam uykusuna geçirmiyorum saat 12 yi buluyor. Gündüz şu saatte uyandı uyudu diye not edemiyorum her gün birbirinden farklı. Ben mi hata yapıyorum uyanık mi tutmam lazım. Bu uyku ile alakalı çok tecrübesiz ve bilgisizim. Bana yardımcı olur musunuz ? 2 ay 12 günlüguz