Böyle birşeyin başina gelen var mı ?
Ben doğum yapalı nerdeyse 6. Hafta bitiyor 46 gün oldu 40 im çıktığında hafif Sarı akintim vardı sonradan adet görüyor gibi kanamam olmaya başladi ve eksilmiyor artıyor diyebilirim pıhtılı geliyor bazen normal adetsem 6 gün oldu azalması gerekmezmiydi doktora gitsem mi başina gelen var mı ? Yardımcı olursanız sevinirim :) bu arada normal doğum yaptım