mervelina1 tadına bakın siz. Ben hippe artık güvenmiyorum. Migros’tan geçtiğimiz hafta aldım. Aptamilden önce onu kullanıyordum Aptamil çok şekerli diye tekrar hipp e döneyim dedim neyse verdim 3 öğünde sıkıntı yokken 4. Öğünde burnundan ağzından bir kustu. Neyse herhalde çok besledim vs derken gecede oldu ve biberonu neredeyse boşaltttı midesinden ve uyanık olmasaydım kızım ölebilirdi. 3 aylığız gece hemen Aptamil aldırırdım tekrar.