Bebeğimin 3 gündür burnu akıyor sürekli tıkanıyor ilk gün sağlık ocağına gittik ve ciğerleri temiz dediler sbaah akşam bazen 3 kez serumla ve aspiratörle burnunu açıyorum ama bu kadar sık aspiratör kullanmak iyi mi zarar verir miyim? Cekmezsem kapalı burnu ama zor nefes alıyor ne yapmalıyım nasıl geçer ateşi yok şükür ama ilerler diye korkuyorum malum salgın geziyor ortalık. Nasıl geçirebiliriz evi hep havalandıriyorumda ama malum kış gece petek yanıyor mecburen oda etki ediyor olabilir ne yapmak lazım bebeğim çok zorlanıyor