Ben 20 günlükken bıraktım uyandırıp emzirmeyi .2 -3 aylık çocuğun da sürekli uykusunun bölünmesine çok karşıyım. İnsan bu robot değil aç olunca elbet uyanacak kendi neden bizler zırt zırt uykusunu bölüp huzursuz ediyoruz. Sonra alışıyorlar kurulu saat gibi 2-3 saate bir kalkmaya. Yapmayın bizler nasıl rahatsız oluyorsak uykumuzun bölünmesinden onlar da olacaktır. Hem uykusu bölünmüş belki de aç olmayan bir bebek ne kadar emebilir ki verimli sekide