Fikk ben de evdeyim ve hastalanıyorum en son antibiyotik verdi doktor parol ve vitamin serum yedim 4 gün hiç maske cıkarmadım antibiyotiği de bebegim doktoruna ve aile doktorumuza da danışmadan almadım onlar da kullan dedi mecbur kaldım biz de 3,5 aylıgız 3 kere hasta olmusumdur ayda 1 net oluyorum sezeryandan dolayı mı anlamadım