Benimde yanımda yatıyor suan meme hemen yatarak emiyor ama en kısa sürede bırakmam gerektigini söylüyorlAr bakalım biraz öecburiyetten odamıza küçük beşikler sıgıyor yatmadı onda cok küçükken yattı büyük besikte sığmıyor kendi odası var ama 3,5 aylık şuan tek bırakamam o yüzden elim kolum bağlandı bit se siz emzirirken kol üstünde uzanarak mı emziriyorsunuz