berry21 Kızlar selam oğlum 3,5 aylık uzanır pozisyonda kolumdan boynuna destekli emziriyorun ve bazen öyle uyuya kalıyoruz zararlı mıdır
zhrbl berry21 benim bebeğim de öyle uyuyor uyuduktan sonra yatağına koyuyorum . Bence uzun bir süre durmadiktan sonra bı sıkıntı yok . Gerçi biz bazen memede 1 saat bile durdugumuz oluyor 😅
Yasmin4 berry21 canım bende öyle ama uykum hafif en ufak şeyde uyanıyorum yine elinden geldiğince yatağa koyuyorum üstüne düşme ihtimali yüksek
berry21 Yani emzirme bitiyor ama kolumda öyle uyuyor eşinizin kolunun üstünde uzanır pozisyonda durdugunuzu düşünün o şekil boynu zarar görür mü
berry21 zhrbl aynen bizimde öyle 1 saat durdugu oluyo eşim beni korkutuyor kızıyor cocugu koy diye bazen öyle kalıyo tedirgin oldum bende
berry21 Yasmin4 ben de hemen kalkarım xok sükür o üstüne düşme olayı yaşamadım allah yaşatmasın boynuna zarar gelir mi durus pozisyonundan dolayı diye acaba düşündğm
Yasmin4 berry21 bende aynı şekilde emzirym ama artık pozisyon değiştiriyorum uzanıyorum göğsüme koyup memeyi ağzına veryrm hem uyumuyor o şekilde