Merhaba arkadaslar henuz 6 gunluk bı bebegım var hastanede ılk gun gogsumu cok guzel tuttu fakat sutum gelmedı kasıkla mama verdık
Ertesı gun eve geldıgımzde cok yorgun bıtkın dusmustum ılk gece hıc uyumamıstm dogumunda verdıgı yorgunlukla bıberonla mama verdm
Bıde emzık tutturdm ılk gunden
Sımdıde sutum olmasına ragmen bebegım asla emmıyor gogsume gelınce aglamaya baslıyor
Lutfen bana bı cozum yolu gosterın basından gecen varsa
Bıberonu emzıgı bırakmam gerekiyor ama nasıl yapacagımı bılmıyorum bugun hıc vermeyecegım dedm aksama kadar katıla katıla agladı en son dayanamadık sutumu sagıp yıne verdm bıberonla 😭 cok ıstıyorum emzırmek lütfen bana yardım edin