Aynı zamanlarda bizde de böyle bir sorun başladı, kızım 10 aylık olmak üzere hala devam ediyor aynı şekilde. Uyanıp ağlıyor bir de sürekli. Dişe bağlamıştım ben ama 1 haftada 2 tane diş patlattı ardından yine değişmedi. Gündüz uykuları da kısaldı. Uykuya aşırı direnme de var. Uykusuzluktan zombi gibiyim artık resmen :(