Kızlar selam. Bebeğim 4 aylık. Öncelikle dr sordum tabi alerji değil dedi. Ama bana alerji gibi geliyor. Belirtileri mukuslu kaka, öksürük, gürültülü kaka. Yüzünde ara ara küçük sivilce gibi bir şeyler çıkıyor. Bir de pişik başladı tabi. Var mı aynı belirtide olan bebekler? Ne yapmam lazım?