yldzgll kalma ihtimalin var tabi kalmaya da bilirsin ama riski var canım, ben regl olamadığım zaman soğanı kaynatıp suyunu içiyorum hemen söküyor olmadı öyle bişey yap olursun da kafan rahatlar belki. Süt koruyor muhabbetine hep öyle diyorlar ama maalesef kaç kişi kaldı öyle