2 aylıkken bronsiolit olmuştu
3 aylikken de bronşit oldu
Şimdi 4 aylık oldu şükür iyiydi bugündü tekrar başladı hırıltısı ablası okula gidiyor maalesef geliyor hastalık aşı yaptıramadık 3 aydır baya gecikti hasta oluncada yapılmıyor başına gelen var mı nasıl ilerlendi