Berraa_54 10 aylık olduk ve 3 gündür yürüyor o kadar tatlı ki güzel kızım ara ara düşüyor canını acıtıyor ama olsun kızım biraz erken başardı çok mutluyum Allah kazasız belasız günler göstersin sizde durumlar nedir içim içime sığmıyor 😂
Gizzzzz-giz Berraa_54 8.5 aylık tutunmaya başladı acaba sizinki ne zaman koltuğa falan tutunmaya başladı ben de ne zaman yürüyecek diye bekliyorum
Nurbost Berraa_54 ayy evet çok güzel ama sürekli peşindeyim düşecek diye evi en az 10 kez falan turluyoruz o önde ben arkasında
Dfncgdm2022 Berraa_54 ben kızımda oyle 10 aylıktı ıkı uc adım yuruyordu dusuyordu eşimle oyle mutlu olmustuk kı sımdı 13 aylık kosuyor 😂😂
Alparslannesi Berraa_54 yürümesi için bir şey yaptınız mı? Oğlum 10 aylık oldu bugün tutunup sıralıyor iki elinden tutarsak yürüyor ama tek el tutunca dengede duramıyor ne zaman yürür acaba
Ozlem_omer2023 Birdunyabircennetannesi sana katılıyorum😁 16 ay adımlamaya başladı tam anlamıyla 18 aylıkken yürüdü şimdi tutamıyoruz 😃