Melisamm aaa hatırladım şimdi 😍😘 aynen siz normal doğum bekliyordunuz .eşiniz olmadan doğum gerçekleşmemiştir umarım ..çok sevindim canım benim çok şükür almışsın sağlıkla kucağına kızını..hiç sorma korku heyecan mutlulukla gittik ;aynı şekilde uçakta nasıl döneriz hastalanır mı bilmem ne derken 14 günlükken geldik canım benim ..bir şey de olmadı çok Şükür 🙏🏻 orda pasaportu da aynı gün çıktı 🙈 10 gün bekledik orda ama en azından bebiş 2 haftalık oldu ..yolculukta da bir sıkıntı çıkmadı uyudu akıllı bıdık..Türkiye’ye gelince huyu değişti gazımız oluyor işte ara sıra😭🙈. Sen ne yaptın canım ;meleğin, sen nasılsınız 🤗