O1Anne Kızım bu son zamanlarda TV den korkuyor TV açıyorum diğer odaya mutfağa geçince bağıra çağıra ağlıyor TV açıkken yapıyor bunu neden olabilir kızlar
Momyofthesun O1Anne benim kızım onu elektrik süpürgesi çalıştığında yapıyor 😣 hala aşamadı o korkuyu 16 aylık 😥
3yasakadarsifirekran O1Anne Ekranda bebeğin anlamlandıramadığı çok fazla uyaran var , kendini güvende hissetmediği için ağlıyordur. Sizde açmayın, bir faydası yok zaten. Korkuyorsa, uyku sorunlarına da sebep olabilir.
aysmezel O1Anne neden olur bilmiyorum ama açmayın en iyisi zaten şart bir şey değil şartı geçtim zrarlı açılmaması lazım. Biraz büyüynce alışır
Sontvbukucu O1Anne size normal gelen gorseller cocugun dünyasında normal olmayabiliyor. Demek ki biseyden rahatsiz oluyor. Siz de açmayın. Baska sekilde oyalayın. Yanınızda dursun yerde yuvarlansin çekmece karistirsin orayı burayı dağıtsın.
O1Anne Momyofthesun o normal bence ya benim kız elektrik süpürgesinden korksa anlarımda TV ne alaka onu anlamadım özellikle bazı çocuk şarkılarından
Noriye Momyofthesun bizdede vardı aylarca beni mahvetti dedim hiç geçmez ne zaman 20 aylık oldu küt diye barıştı darısı sana 🤗
O1Anne 3yasakadarsifirekran canım bende istemiyorum açmayı ama yemek yemediği için mecbur açıyorum bi 15 dk lığına
O1Anne aysmezel yemek yese hayatta açmam sadece yemek yedirirken açıyorum oda kısa sürüyor zaten sadece akşam yemeğinde açarım
3yasakadarsifirekran O1Anne , yemek yerken farklı şekilde oyalamaya çalışın , oyuncaklarını konuşturun , şarkı söyleyin , kendi yemesi için teşvik edin. Ekranla yediği zaman ne yediğini bilmez farkında olamaz , ilerde yeme bozukluklarına sebep olabilir.
Aliceharikalardiyarinda O1Anne Bebeğiniz sizden daha bilinçli valla aferin ona. Açma annecim bana bu zararlı aygıtı korkuyorum diyor. Açmayın sizde. İnanın benim çocuğuma yedirmek bir zulüm. Mama içerken bile bir çocuk 90 cc mamayı 50 dk da içer mi? İçer benimki öyle arası kötü yemek ile. Ek gıdaya geçtik kabus gibi ama bir an olsun bile aklıma ekran açmak gelmedi. Ekran maruziyeti ile ilgili bir post açtım onu okursanız zararlarını görünce belki açmaktan vazgeçersiniz. Saatlerde sürse benim gibi başında bekler o yemeği yedirirsiniz. Ekran açmanın hiç nedeni ve bahanesi olamaz, olmamalı.
O1Anne 3yasakadarsifirekran inan çok denedim ama yok yemiyo yese bile saatler alıyor yedirmek kahvaltıda zaten açmıyorum bi akşam yemeğinde bazende öğlen açarım oda mecburiyetten artık
O1Anne Sontvbukucu ben yanında iken çokta güzel izliyor 😁 yemek derdi olmasa hiç açmamda işte mecbur kalıyorum
TV_Telefon_Tablet_Seker-YOK O1Anne 16 aylık bir bebek zaten açmanız doğru değil, korkuyorsa bu da size bir işaret olsun iştee uyaranı fazla olan bir ekranı neden açıyorsunuz üstüne birde korkuyor diyorsunuz. Diğer odaya, mutfağa geçince demişsiniz; iş yapmak için tv önüne oturtmayın beyin gelişimi daha tamamlanmayan bebekleri lütfen.
O1Anne TV_Telefon_Tablet_Seker-YOK keyfinden asla açmam yemek verirken açıyorum sadece açmasam aç kalacak zayıf bir bebek yemeğini yedirdikten sonra tabağı bırakma için gidiyorum korkup ağlıyor daha önce böyle bişe yoktu
Aras_mertcan O1Anne olumsuz yorumlara bakmayın takılmayın benim ikizlerim var yanlız bakıyorum mecburen yemek esnasında açıyorum yemiyorlar telefonda izlerken korku olmuyor yeni yeni TV izlerken korkdu birdaha TV açmadım fakat telefondan yemek yedirirken açıyorum beybi TV eğitici bazı şeyleri de ondan öğrendiler ..15 aylıklar şuan
3yasakadarsifirekran O1Anne Hayvan figürlerimiz var onlarla oyalayarak yediriyorum bazen , evet saatler alıyor ama ekran görmesinden iyidir. Bu durumda biraz sabırlı olmamız gerekecek.
O1Anne 3yasakadarsifirekran bir çocuğun saatlerce yemek yemesi de uygun değil bi 15 dk izlemesinde sakınca görmüyorum sadece bu aralar korkması beni teredüt etti
3yasakadarsifirekran O1Anne Siz bilirsiniz tabi ama saatlerce dediğiniz 1 -2 saat olamaz heralde en fazla 40 dk , sonrası zorla yedirmeye girer .