Merhaba kızlar. Kızım 10aylık boğmaca hastalığına yakalandı. Sizlerden kim bu hastalıkla ilgili iyi tedavi biliyor? Normalda tedavisi yok 3 6ay suren bir süreç,doktora goturdum bir tane şurup yazdı 10gün içecek,ondan sonra yavaş yavaş kendiliğinden geçmesi lazım. Sadece daha çabuk ne geçire bilir bilen varsa yazarsa sevinirim.