Zumra23 Ben takibimizi yapan sağlık ocağı doktorumuza danıştım bugün aşısı ve izlemi vardı. 4 aylık ama böyle böyle oluyor sizce sakıncalı mı tatması dedim. Kendisi bebekler konusunda oldukça tecrübeli bir bayan. Bizim minnoşu da çok sever gelişimine de vakıf olduğundan zararlı değil bebek seni yönlendiriyor zaten hazır hissetti oturmak istedi oturuyor, şimdi de yemeye hazır demek ki baksın tatlarına normal tencere yemeği hariç, şekerli gıdalar hariç sebze meyve, yoğurt ve yumurta sarısı ile denemeler yapabilirsin dedi. Aklında bulunsun bu arada portakal, mandalina gibi asidik özellikli meyveler daha ileriki zamanda dedi. Önce elma, armut gibi daha kolay hazmedeceği şeyler önerdi. Sebzelerden de öncelikle kabak, havuç ve patates dedi. Yoğurdu da annem 2 güne bir kendi mayalıyor o şekilde tadına bakıyor.