Bununla ilgili çok post açtım kızlar garip şeyler yaşıyorum doğum zamanı bulaştı bu bana ilk ayak tabanında orayı kaşıyınca avuç içime oradan da tüm vücuduma bulaşmış bu 1.5 ay sonra çıktı etkisi önce lokal sonra genel bir kaşıntı baş gösterdi amansız bir kaşıntı hiçbir uyuz tedavisi etki etmiyor azıcık kaşıntıyı alıyor o kadar kulak içimde burun içimfe kirpik diplerinde bile yürüme ve kaşıntı mevcut şu an uyuzla birlikte bu salgın da varmış araştırınca bu daha yakın duruyor benim sorunuma çok korkuyorum ya buysa diye asla tedavi edilemiyormuş yeterli araştırma yokmuş