Kızım doğdu doğalı uyku sorunu yaşıyoruz. İlk zamanlar gazdan dedim sonra dişleri çıktı ona bağladım. Şimdi bi kaç gündür üç dört saat uyumaya başlamıştı heh dedim sonunda düzeliyor ama yok. Dünden beri yine bi sıkıntılı. Yüzüstü dönerek uyanıyo öğrendiğini tekrar etmek istiyo desem yeni de öğrenmedi aslında dönmeyi. Ne olabilir sizce bu durumu yaşayan var mı?