Umut35 Milleti çağırmaya gerek tok. Kendi aranızda pasta kesin . 2 yaş doğum gününü kendi aramızda yaptık, masayı yine süsledim , oğlumu giydirdim fotoğrafımızı çekildik. Hatıra oldu bize . Anlamazlar diyorlar ama büyüdüğünde soracaktır elbet . 33 yaşındayım ben bile anneme diyorum neden 1 yaş doğum günü fotoğrafım yok.