Papatya-eylul88 evet, hipotiroidide genelde hasimato hastalığı da görülüyor. Bu sizde var mı bilmiyorum. Genetik tiroid hastalığı yapıyor çocuğunuza da geçme ihtimali yüksek ama büyük ihtimalle geçse de şimdi ortaya çıkmaz.
Benim de doğumdan aylar sonra tiroidim yükseldi doktora gittim ilaca başladım. Öncesinde tiroidim hep normaldi. Doktorum çocuğuma da baktırmak gerektiğini söyledi, topuk kanı değil de TSH baktirdik bir şey çıkmadı ama 10-12 yasladinda tekrar baktırmak gerektigini söyledi
Genelde hipotiroidi ve haşimoto kalitsal olduğu için ilerde çocuklarımızda çıkma ihtimali de yuksek