Gmzkrgz şart belirtmediler aslında başvuru sıram gelmiş 1 ay bekledim ben. Eşim ve ben çalışıyoruz. Öncelikle çalışıyormusunuz diye sordu bilgileri aldı.ücretsiz , yarı ücretli , ve tam ücretli olarak şartları var bize tam ücretli çıktı. Uzun dönem gittiği için oğlum 1500 ₺ ödüyoruz