Bebeğim 5 aylık oldu. Doğum kilolarımı baya verdim. Şuan 1,5 kilom kaldı. Fakat hamileliğime ideal kilomda başlamamıştım. Bu yüzden zayıflamak istiyorum. Hedefim 59 görmek. Çünkü uzun zamandır 5li haneleri görmüyorum 😅
Yarından itibaren diyete başlıyorum. Çok dikkat edemesem de yediklerimi azaltmayı ve paketli gıdayı tüketmemeyi düşünüyorum. En az 3 L su ve 10-15 dk spor. Bakalım kaç haftada gidecek. Artık ben niyetleniyoruum 💪🏻