Merhaba hanımlar benim 2 yaşında bir oğlum var oğlumdan sonra ben hormonal spiral taktırdım ikinci bir çocuk düşünmediğimiz için fakat o kadar dikkat etmemize rağmen şuan sanırım tekrar hamileyim Test yaptım dört tane silik çizgi çıktı hepside adetim de tam düzende değildi spiralden dolayı ben normalde dört gün görürdüm yaptırdıktan sonra 10 gün azar azar oldu hep bu ayda lekeler şeklinde olunca gelir diye bekledim ama bir iki gün geldi sonra kesildi tamamen benim sıkıntım şuan yurt dışındayım ve Türkiye de ki gibi ertesi gün gidiyim de kan veya idral testi ile ögreniyim diye bişey yok sağlık ocağını arayıp bildiriyorsunuz onlar size ne zaman isterlerse o zaman dönüş sağlıyor çok can sıkıcı bir durum şuan içim içimi yiyor hamilemiyim degilmiyim yada hamileysem dış gebelik mi spirelden dolayı bi sıkıntı olur mu şuan napıcagımı bilmiyorum